Наш тим

У нашој школи раде врхунски педагози и професори, изузетно посвећени, стручни и савесни учитељи, наставници и психолози, који проводе читав радни дан са децом, изграђују однос поверења и подршке, подстичу таленте и помажу кад уоче тешкоће.

  • Лела Томин

    Наставник енглеског језика и књижевности

    Дипломирала на Филозофском факултету у Новом Саду на Одсеку за англистику.Свакодневно примењује НТЦ систем учења.

  • Дејана Ћелбабин

    Наставник разредне наставе

    У раду тежи да код деце развије креативно и функционално мишљење, као и храброст да слободно изразе своје ставове.

  • Марија Вермезовић

    Наставник разредне наставе

    У свом раду води рачуна о потребама својих ученика, прилагођавајући методе и облике рада њиховим способностима.

  • Милица Митровић

    Наставник разредне наставе

    Дипломирала на Педагошком факултету у Сомбору. Асистент на НТЦ радионицама.

  • Тијана Шовљански

    Наставник математике

    Подстиче ученике да користе различите начине и приступе у решавању задатака, изводе закључке и повезују знања.

  • Сандра Терзић

    Наставник техничког и информатичког образовања и информатике и рачунарства

    Трудим се да добро упознам свако дете, да га покренем и мотивишем да пружи свој максимум у коришћењу инф. технологија.

  • Марина Буразин

    Наставник руског језика

    У раду са децом волим да их упознајем са лепотом руског језика, руске књижевности и да им приближавам руску културу.

  • Душанка Лукић

    Наставник физичког васпитања

    Завршила сам Факултет физичке културе. Изузетно ценим труд, рад и искреност.

  • Милан Матовић

    Наставник верске наставе

    Циљ ми је да децу научим вредностима православља, и да вера у Бога подразумева и одговорност према себи и другима.

  • Данијела Грандић

    школски педагог

    Добар педагог никада не престаје да учи, а највише може да се научи од деце, уколико се пажљиво слушају и гледају.

  • Душан Куљанчић

    наставник историје

    Као наставник историје, труди се да максимално искористи могућности које пружа историја као свестрана друштвена наука.